Thursday, January 13, 2011

terima kaseh daun keladi

aina adalah gadis yang bermata paling bulat.tekalah mana satu :P
rindu 5 al hazen!


daripada aina sofia kepada zahidah oreoo :)

Zahidah, saje terbaca kat wall ko. Ko ngadu kat nab. Bukan aku nak tetiba nyelit dan menyebuk. tapi kau jangan sedih ye. :)
tau kau kuat. um!

Ha. hati yang sedih tu mudah dipengaruhi syaitan. kau banyak sabar ye. pensyarah aku pesan, ini namanya dunia remaja. banyak benda kita nak tempuh, nak fikir, nak urus. dan dalam masa kita hadapi benda ni, banyak sangat yang kita x duga boleh jadi. :)

Ketenangan tu milik mutlak Allah, jadi kuatkan pergantungan pada Allah tau. aku pernah dengar kata-kata ni, bila rasa kosong dan sunyi dari segala hal, banyakkan istighfar kerana boleh jadi itu sebagai kfrh atas hal-hal masa lalu yang kita x sedar. sebab manusia kan bersifat nisyan. :)

Kau, dan x lupa juga. mukmin yang kuat jauh lebih disayangi Allah berbanding mukmin yang lemah. Allah tengah uji hati sikit tu. :) pelan-pelan dan bertenang-tenang ye. Kejap je, dan lepas ni semuanya akan baek-baek je ya khalilati. :)

# inna likulli shai~in hikmah.
segalanya pasti ada hikmah tersembunyi, sengaja Allah menguji hati dan iman, dalam menilai yang mana deserve to be the best.

Dan,
orang yang paling cantek adalah yang paling baek akhlaknya kan? heeeeee. sebab dia tau, Allah xkan uji dia sia-sia, tapi akan ada balasan atas tiap kebaikan.

Moga terus kekal dalam dakapan kasih sayang Tuhan, yang x termampu diperolehi daripada insan. :)

~ terus melangkah dalam redhanya,
salam sayang + rindu buat Zahidah. ^_^

uhibbukifillah,aina :)

semangat juang aku,cepat dapat dan cepat hilang!i hate this T.T

No comments: