Monday, January 17, 2011

dunia memang memenatkan

mintak maaf sbb gmbar takde kena mengena dgn entry,mintak izin nak share kegembiraan dgn smua sbb baru lepas family gathering :D

Kita hanya boleh berjaya apabila Allah membantu kita.Dan syarat bantuan Allah ialah apabila kita meletakkan Allah sebagai fokus dalam seluruh aktiviti kehidupan kita.

Apakah Allah redha dengan apa yang aku lakukan ini?Sejauh mana aku telah memantuhi segala kehendak Allah semasa aku belajar dan menguruskan kehidupanku?Apakah aku telah membelanjakan rezeki yang ku peroleh menepati kehendak syariat?apakah pakaian dan makanan ku telah aku urus mengikut kehendak Allah?

saya penat dengan dunia!
tapi,dunia ini lah ladang untuk mendapatkan hasil yang terbaik di akhirat sana!
All the best acu zaidek :)

Sangat busy sejak dua menjak ini tapi aku sendiri tak tahu aku busy dengan apa sebab facebook masih berlambak2 diupdate hahah.aku takut bila nak mula menulis,idea akan tiba2 mencurah2 dan hasilnya nanti entryyyy yg sgt panjang.sudah pasti ianya mengambil masa yang lama!

Aku nak post pasal rehlah,bercuti brsama family dan sambung game nombor2 dari facebook tuh kat next2 entry sebab dah janji dengan diorang!tapi aku mintak izin supaya dilengah2kan sebab untuk menghasilkan entry yang punya point yang berkualiti memerlukan masa yang lama haha.tungguuuuuuu ye pemilik2 nombor sekalian,sabaq siket noh :P


pesanan penaja : saya jatuh cinta dengan ustaz pahrol!tak sabar ke kedai buku untuk mendapatkan novel2 nya :D

No comments: