Tuesday, January 18, 2011

oh mulutttt!


saya nak berubah!

daripada banyak bercakap kepada kurang bercakap!
sebab hari nih aku perasan ada hati yang tersenggong krana mulut aku yg satu nih!
kena ingat,tak semua orang boleh menerima gurauan kitaa,okayy!
aku dipertanggungjawabkan terlalu banyakkkk HATI untuk dijaga dan diperlihara.
sila jadi seorang yang bertanggungjawab,zahidah!

mintak maaf RATU!I LOVE YOU!!!

lepasnih nak banyakkan senyum je macamnih > :)
bukak mulut bila perlu bukak.
tutup mulut bila tak perlu bukak.

SAYA AKAN JAGA HATI-HATI KAMU!

mintak maaf atas kealpaan diri krana kurang sensitif dengan hati2 kamu2 semua.

oh MULUT,sila ALERT dengan HATI!

bai,assalamualaikum!

3 comments:

Anonymous said...

haha,oreoo2...

hasni said...

cik hasni pn slalumcm ni oreoo
bah mari kt berubah ya!
chaiyok my dear

OREOO said...

hahaha.
jgn bgtahu ratu psl entry nih.
malula :P

cik hasni,yeah!
mari kita berhijrah.
i miss you lah! :)