Tuesday, November 16, 2010

lembuuu


selamat hari raya aidiladha semua umat islam di dunia!! :D

gambar lembu gemok nih adalah lembu baru yang aku beli untuk dibawa tidur supaya tiada lagi sesi rebut-merebut spongebob milik anak buah aku!sangat best ye,lembu ini diisi dgn butir2 polistrin atau zaman kicik2 aku dedolu panggil benda alah tuh 'salji'.aku memang peminat lembu sejak zaman sekolah.penggila dan pengumpul koleksi peribadi lembu.tapi sekarang dah matang,taknak buang duit beli lembu dah.ini adalah lembu terakhir aku beli melainkan lembu nih pecah,dah buruk atau busuk!

keluarga bahagia

raya yang sunyi sepi dan agak bosan!kami cuma berempat di rumah dan aku anak tunggal perempuan yang tinggal.mak fire dgn mcm2 leteran sbb anak dara bongsu dia nih buat kerja terkedek2!KAKAK,BALEK LAA CEPAT!!!bnyak benda aku blaja bila berdua dgn mak kat dapur.smoga input yang diperoleh sangat bermanfaat dan boleh lah jadi menantu kesayangan kepada mak mentua nanti :D


kepada kakak di jordan sana,mak abah dan family ucap selamat hari raya aidiladha :) kami rindu kamu!!


nota kecil:tringin nak makan unte.

2 comments:

Anonymous said...

selamat hari raya aidil adha OREOOOO!!!

Ulfa Hisham. said...

abes laa lembu ko za8~
wat korban hri ni.haha

Salam Eid Adha! :)