Tuesday, November 2, 2010

sebelum


semoga Allah takdirkan aku sampai perak hari ini..
semoga Allah bagi kesempatan melihat wajah mak abah kejap lagi..
semoga Allah bagi peluang aku bermain dengan anak buah nanti..
semoga Allah bagi can aku jejakkan kaki ke rumah lepas ni..

Terima kasih tuhanku..
Jutaan nikmat semalam juga aku tidak mampu bayar dan mengucapkan syukur..
lalu masih diberi jutaan nikmat untuk hari ini..
terima kasih,terima kasih,terima kasih,terima kasih :D

Semoga dapat semangat baru selepas ini..
selamat tinggal stress.
aku sudah tidak mahu bertemu kamu lagi..
dan selamat datang kebahagiaan dan ketenangan..
aku sudah tidak sabar untuk berjumpa kamu lagi..

rumah MANISS rumah :DD


nota kecil:aku rasa aku sudah tersilap arah..terlalu lagha sejak dua menjak ini.ceh!

No comments: