Saturday, November 6, 2010

perempuan cantik


dah lama tinggalkan blog oreoo matang,cool dan stylo nih.aku kat rumah,mana ada wifi.jadi,kena lah mengadap pc yang bersaiz anak gajah remaja nih.nak blogging,kurang siket semangatnya,kurang banyak moodnya.

tapi rindu lah pulak.tak apa lah,aku berleter lah siket2 pun.janji,blog nih nampak punya pemilik dan penulisnya.

engat ya,berleter SIKET2 jee.tak banyak.promise!!


Perempuan cantik itu tidak memandang dan tidak dipandang. Perempuan cantik itu tidak mengenali dan tidak dikenali. Perempuan cantik itu tidak menegur dan tidak ditegur.



aku jumpa kata-kata nih kat status facebook seseorang.adakah ianya benar?sungguh?

jika ianya benar dan tepat,aku rasa aku termasuk dalam kategori perempuan kurang cantik!bukan rasa-rasa dah,tapi memang dan sangat! T_T

ohh umur,berikanlah aku masa,berilah aku peluang,semasa hayatku ini untuk menjadi 'perempuan cantik' walaupun sehari,walaupun sejam dan walaupun seminit!

okay,ini tekad,azam dan cita-cita aku mulai detik ini!


'ke arah menjadi perempuan cantik 2010'



nota kecil:nak hurai panjang lagi,tapi silaplah,dah promise awal2 entry tadi kata nak berleter siket2 je!perempuan cantik juga kena tepati apa yang dijanji :p isnin balek bangi aku update panjang2!memang tengah tersusun berlapis2 idea untuk next2 entryyy :)

2 comments:

Anonymous said...

Solehah yang sejati, tidak dipandang, tidak memandang.

Anonymous said...

pewiiittt...
spe 2...
nuk kenal...
ade no hp dye x???