Thursday, October 14, 2010

rintihan

Biar berlinangan airmata
Ku takkan hentikannya
Biarkan ia menyembuh luka
Hilanglah rasa duka

Tidak ku termampu merentasi liku-liku
Oh sungguh ku tak mampu menghadapi semua itu
Oh sungguh ku tak upaya
Jangan dibiarkan jerih perih kehidupan
Bisa meleraikan iman
Kan hancur semuanya

Walaupun menitis airmata darah
Tak bisa merubah segalanya
Melainkan taubat nasuha
Moga kan diterima

Namun ku percaya
Masih ada kesudahannya
Kerana Allah itu
Maha kaya maha mendengar
Rintihan hamba-hambanya

Kerana sesiapa bertaqwa kepadanya
Pasti akan ada
Jalan keluarnya
Rezeki yang tidak disangka-sangka
Cukup Allah baginya
Berkuasa segala-galanya
Terima seadanya


lagu ini pandailah.betul2 ikut mood aku.i love you hijjaz.

terima kasih fathimah roslan.tak jemu bagi ak kata2 power.muah.aku okay je cuma aku perlukan masa nak sembuh dari gila nih.kepada yang lain,terima kasih jugak sebab amik berat tentang aku.cuma emosi nih masih tidak stabil dan dalam proses pembaikan.kalau takut bermain api,jangan tegur aku.hahahaha.

terima kasih untuk link ini.tepat pada masanya!

aku tengah berusaha nak khatamkan subjek falsafah berfikir.nak lupakan subjek science sekejap.best jugak falsafah nih.nih yang rasa mcam nak tukar course nih.erkk?!


nota kecil :kepada KAKAK FAREHAH.sila contact adik mu ini secepat mungkin!contact ym,okay.

No comments: