Thursday, October 14, 2010

erm.


tekanan belajar.tekanan kawan.tekanan suasana.
buat hormone aku tak stabil dan kacau bilau.
jadi menyebabkan kekeliruan emosi.kejap nak makan orang,kejap nak makan diri sendiri.
buatkan org yg tgk aku pun jadi keliru.
dan jelek dengan sikap ak.
wekk!

susahnya jadi nurul zahidah nih.
ceh!sudah pandai mengeluh ya kau!
astaghfirullah.mengada2 nya aku..

makin besar makin complicated lah hidup.
aku harap aku kuat.
tak selemah ulat gonggok.sentuh siket nak merajuk.main pusing2 badan pulak.
tacing sungguh.

aku rasa aku nak mulakan hidup baru.
dengan kawan2 baru.dengan suasana baru.dengan semangat aku juga yg baru.
nak lupakan zahidah gonggok yang lama.

dah tamat.
nak tido lama2 tak nak bangun dah!
daa.

2 comments:

imah said...

nie dari aku untuk kawan aku..
nak tau x za8, setiap mnusia diberikan kekuatan..tapi, kkuatan yg tak sama dan ditempt yg berbeza..
aku rase hang blom jumpe lagi dasar yang menjadi hang kuat..so, muhasabah diri blik banyk2..
bile dah jumpe kkuatan dalamn,let it be higher and higher!!!
setakat bercakp2 tanpa usaha, x ada maknanya..macm memalukan diri kita sndiri ada la..
bangun zhidah!!!mana zhidah yg pnoh semngt aku jump dulu???nak zhidah yg tu..
tak nak zhidah yg byk cakp jer..
aku amek smngt dari hang jaid, silalh jangn hilang semnagt yer??
heeheee.
chaiyok2 zahidah!
FATHIMAH+ZAHIDAH buleh punyer..
percaya r cakp fathimah!

OREOO said...

i love you
i love you
i love you

i'm a different person now,dear..
and i hate it too..