Wednesday, October 13, 2010

destinasi cinta


di sini aku nampak.kenapa cinta itu bukan dasarnya suka.bukanlah juga cinta itu dasarnya mengambil berat.tidak juga asasnya kasih sayang.cinta asasnya iman kerana cinta adalah fitrah kehidupan manusia dan kehidupan manusia adalah ibadah kepada allah.

link ini banyak menyedarkan kejahilan diri sendiri.

cinta adalah anugerah dari dia.pemberian allah yang tidak terhingga.tapi kadangkala kita lupa.kita terlalu menghargai dan mengagungkan apa yang dihadiahkan daripada pemberi hadiah itu sendiri.

semakin lama aku hidup.semakin jauh aku pergi.semakin aku nampak aku sangat jauh dari pencipta aku sendiri.

dan sekali lagi,aku rasa benci dan kecewa dengan diri sendiri.

wahai 'kamu' 'kamu' 'kamu' dan 'kamu'.maafkan kekhilafan dan kejahilan diri.aku pasti watak diri aku dalam hidup 'kamu' 'kamu' 'kamu' dan 'kamu' sangat dibenci dan mengundang ketidak selesaan diri.serious.tolong maafkan aku.

i hate myself.i never change!

No comments: