Tuesday, March 1, 2011

takde point pun


assalamualaikum! :)

sejak busy blajar dan struggle ntok midsem nih,aku dah tak reti nak membebel pulak.tengok lah,blog tak berupdate sangat pun kan!mode nerdy masih wujud :P

cer tengok sekeliling blog nih.cantek tak prubahan yang telah aku suntik?kehkeh.takde la berubah mana pun.cuma aku edit width ntok entry je.semangat sebenarnya nak edit background dan bla bla lepas aku tolong kawan aku buatkan assignment blog dia *sronok gila kalau lecturer aku pun bg assignment suruh buat blog :P* tapi bila tahu folder gambar2 family aku hilang,terusssss mood nak renovate blog hilaaaaaaaanggg.hilang dalam sekelip mata!sekelip mata je mood tu hilang.mood tu dalam sekelip mata trus hilang! :( tanak sedih melampau sebab aku tahu gambar2 tu ada jee cuma ada makhluk yang sorokkan.flatworm ke roundworm ke aku pun kurang pasti sebab aku nih bab2 IT nih memang lemah siket dan dalam kata lain,buta IT :B

aku pun tak tahu apa nak crita sebenarnya dalam entry nih.nak crita apa ya?

ohh,website pertama aku telah dilancarkan pada hari ini.alhamdulillah,semua berjalan lancar hehe.pertama kali aku jadi orang first yang diperiksa dan diberi markah masa kelas tadi.mungkin sebab aku punya sangat simple dan nak load pun sangat sikijap berbanding kawan2 lainn.dorang punya fuhh cantek gila bnyak gila gambar siap ada lagu lagi tuh fuhh fuhh hebat gilalah!bukan nak salahkan benda lain,tapi rasa macam ya jugak!sebab ada midsem banyak mnggu nih,aku tak dapat nak fokus dan berkomitmen lebih dalam proses menyiapkan website nih,jadi macam input tak banyak!kena coba create lagi satu website,iallah okay :D

dalam dua tiga minggu lepas,banyak kelas yang aku tak fokus.ha ha ha.aku buat2 ketawa sebab nak sedapkan hati.aku risau nih.banyak benda nak cover balek!tapi apapun,mari mengucap syukur dulu sebab banyak benda dah lepas dan Allah sangat membantu untuk melancarkan perjalanan setiap perkara yang dah berlaku tuu.'Alhamdulillah!' :) program hakera yang dah lepas tu lah yang paling sangat dan mesti bersyukur.walaupun aku kena hentam teruk,tapi banyak benda aku belajar.siapa sangka,aku sekarang dah bole berkomunikasi dgn datin2 dengat begitu lancar,macam kamcing dan sangat akrab je gayanya :P ohh,dah lepas midsem pun boleh kata paling sangat dan mesti bersyukur jugak!LIMA paper je pun dah rasa macam nak gugur sgala rambut atas kepala!dah usaha dan dah cuba.yang tinggal doa dan tawakal.Iallah! :)

okay,rasa macam takde point je entry kali nih.lebih baik aku stop!

sebelum tuu,kenapa rasa susaaaaaaahh sangat nak score kat universiti nih ye!?berbeza dengan zaman sekolah dan zaman matrikulasi T.T

No comments: