Friday, February 4, 2011

hari nih tersenyum gembira!


tinggal berdua dengan abang aku memang adventure sebab dia mcm kelawar.malam2 berjaga,tiada di rumah dan siang2 pulak tidur dengan keselesaan maksimum sampai payah nak dikejutkan!aku yang sedang terkebil2 dengan kelam kabutnya nak study biodiversity beberapa kali tersengguk dan akhirnya syahid di sebelah abang aku.smuanya sebab abang aku lah,sebab dia lah aku dipengaruhi kuat untuk turut tidur!hehe.tak tak,smuanya salah aku sebab stdy smbil menerap,satu posture yang sangat tidak ssuai untuk mengulangkaji :P

petang sampai malam aku keluar dengan kawan2 sekolah mnengah dedolu!seronok sampai tak sedar diri cuti nak habes dan belum completekan ulangkaji ntok midsem! T.T

terima kasih atinn,ciyakam,siahsak dan finie :D tahu tak,hati aku berbunga2 hari nihh.kalau nampak la brapa ribu kuntum bunga kat hati aku tu,mesti korang terkejut punya lah!terima kaseh untuk setiap kata2,gerak geri dan telatah korang yang membuatkan aku senyum sampai telinga 24jam non stop sehingga ke detik aku menaip entry ini :)


aku engat aku jee yang ada masalah kawan kat ukm nih sampai aku yang kuat berjalan,outing sana sini taayah dulu jadi seorang yang kuat memerap di bilik!bayangkanlah,punya banyak mall kat kl,yang baru aku terokai hanyalah mid valley dalam jangka masa satu setengah sem!hahah.betapa kera sumbang dan katak di bawah tempurungnya aku kini :D rupa2nya korang pun ada masalah kawan jugak en en!tak apa,be strong,kita hadapi sama2 okay! :)


terus aku rindukan taayah!rindukan zaman sekolah!rindukan zaman hingusan!kenakalan yang terbatas,terbiyyah yang Allah redha dan kepompong yang terjaga :)

lima tahun tidur sama2,makan sama2,solat berjemaah sama2,solat dhuha sama2,dengar tazkirah sama2,belajar sama2,berlari ke dewan makan sama2,pergi prep sama2,ponteng kelas sama2,masak maggie bancuh milo sama2,kena rotan sama2,main bola letrik sama2,kena torture dengan senior sama2..smuanya sama2.macamanalah tak rindu!haihhh.

nanti aku buat entry mengimbau kenangan di taayah dalam versi bersiri :)

selamat kembali ke bangi,zahidah!work harder,you can do it! :)

No comments: