Saturday, December 25, 2010

rindu pungguk


rindulah!
aku tak tahu rindu apa,rindu siapa,rindu bagaimana!
cuma aku tahu,hati aku bukan berada dalam keadaan biasa dan normal.
macam tergedik2 sikit hati aku nih.
alaaaaaaa.siapa faham!mesti takde siapa faham sebab aku pun tak faham dengan hati aku nih.
alaa alaaa alaaaa.

T______T

bosan betul duduk dalam bilik.
rasa macam nak keluar pegi mid lah besok.
nak lepak mph,nak baca buku yang best2.
nak ke tak,nak ke tak,nak ke tak,nak ke tak!
pegi pagi,petang lepas asar balek la.
mid la tmpat fveret aku.amik ktm direct ke mid,takde banyak kerja banyak songeh nak pegi kl sntral la,bndar tasik selatan laa.
nak pegi ke tak,nak pegi ke takk,nak pegi ke takkkkkk.

gediklah zahidah nih!
apa tah merepek malam nh.
ohh,patut la tak pandai nak urus emosi,sbjek fevourite pengurusan emosi tpaksa drop!
tak dapat dah dengar lecturer tu bcakap bcerita non stop!
tekilaaaaaaan tau!baru engat nak kamcing dgn lecturer tu sbb aku rasa lecturer tu sangat satu kepala dengan aku!kalau boleh nak jadikan ayah angkat!senang la nak mintak tumpang nak pegi klcc,nak lepak kinokuniya!

gedik lagi!tahape2.

okay tata!tangan gatal nak menulis tapi takde point sangat!

ohh.sebelum itu,sedarkah anda...

Allah always has three replies to our prayers,

1.YESS!

2.YESSS,BUT NOT NOW!

3.I HAVE A BETTER PLAN FOR YOU.

There's never a NO! :)

jom qiyam malam nih.kita rawat hati sama-sama.nak bagi hati yang tengah merindukan pungguk nih tenang2 dan sentiasa cool! :)

No comments: