Friday, November 12, 2010

hutang satu

nak bayar hutang tag oleh kawan sehingusan aku kicik2 dahulu.skarang cuuuuti yang pnjg nih lah kita kene langsaikan segala hutang piutang,ye dak?

1.apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
benda eh?laptop dengan phone laa.benda yg menjurus kepada on9 mmg ak sayang lebey!haha

2.benda yang terakhir korang beli guna duit korang sendiri?
baru kejap tadi aku memborong dua helai tshirt,satu helai seluar dan satu pasang kasut (jualan penghabisan stok di billion,manjung sekarangg!)

3.di mana korang ingin melansungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
fuhh.kehadapan sggh soalan!nak kahwin dekat rumah je lah!tema lembu hitam putih new zealand :P

4.adakah korang sedang bercinta sekarang?
takdelah.

5.berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
undefined.

6.di mana korang akan berjumpa dengan kekasih korang?
undefined episod dua.

7.novel/buku/majalah terakhir yg korang beli?
majalah solusi dan majalah isehat di unikeb.tak baca pun lagi,beli je tau >.<

8.apakah nama penuh korang?
soalan nombor 8 baru tanya nama? =.=' nama penuh saya ialah nurul zahidah bt mustafa bakely

9.antara mak dengan abah korang,mana korang lebih mesra?
makk!abah pemalu jadi kite pun malu jugak lah nak bermesra dengan abah! :P

10.namakan orang yang korang betul2 nak jumpa dalam hidup korang?
lung!

11.adakah korang basuh baju korang sendiri?
kat ukm dedolu mr washing machine yg basuhkan.tapi bila dah selalu rosak nih,aku basuh sendirik la sbb takde sape nak basuhkan,kan.

12.di mana tempat yg korang betul2 nak pegi?
nak pegi mekah buat haji takpun at least umrah lah kan.lagi satu nak pegi new zealand!

13.pilih salah satu,peluk atau cium?
MUNQEEDZ,SOALAN APA INI???!hamboiii..

14.3 ciri tentang org yg tag korang
munqeedz bakal cikgu yg skema :P
munqeedz pemandu berhemah ketika di jalan raya :)
munqeedz punya awek bukan semenanjung punya orang :D

15.lima benda yg korang sangat sayang dalam hidup korang?
benda eh?zzzzzzz..*jenuh fikir lalu tertidur* generally,takde la sayaaaaaaaaaang sangat.semua sayang dalam kadar sederhana sahaja.huihi.

16.lima lagu yg korang sangat suka dengar.
lebih lima boleh tak?semua lagu maher zain,nasyid2,lagu yg bila dengar terus tertidur sbb sgt soft mmg aku gila!

17.bila tarikh lahir?dan sambut kat mana tahun lepas?
4th may,1991.tahun lepas kat rumah je.masa jadi penganggur lepasan matrikulasi.

18.lima blogger yg korang nak tag
taknak tag lah sbb masing2 banyak keje skolah nak buat.kesian!


nota kecil:rindu ukm lah!tipuuuuu tipuuuuuuuu!rindu bubur ukm je..



2 comments:

Cikgu Moon said...

waah! nanti ko kawen penuh la lembu kat padang astaka kan? hehehe...

note : ak cikgu yg xskema ok....

abdullah afiq said...

errrk,rindu UKM?blek ar duk sne sorg2..raye kt sne pon ok..haha