Tuesday, October 19, 2010

ahhh!


rasa nak menjerit sekuat hati sekuat tenaga sekuat jiwa..
organic chem masih main tarik tali dengan aku!
dia tanak bagi aku faham sepenuhnya lagi..
dah faham,tak faham balek..
faham siket,tak faham BANYAKKKK!

sudahlah organic chem!
aku mahu merajuk sama kamu..
adakala aku perlu tunjuk juga,aku nih wanitaa..
hati mudah tergores dan diguris..
esok nak mengadap molecular biology..
lusa baru aku mengadap kamu balek!
rasakan,duduk lah dalam rak yang gelap sunyi tuh!

eh,hari nih 20.10.2010 :D
hari jadi emak yg ke 58 emak lah !
sanah helwah mak.rindu peluk cium muah muah sama emak!
bole la ronda ronda bangi lepas nih.yeahh!
moga emak jadi wanita sejati,ibu mithali,isteri yg mentaati :)
biar kita jauh,namun anak2 mak tak pernah lupa sehari lima kali pos doa buat mak.
aishiteimasu :)

berbalik kpada organic chem semula..
siappp lah kamuuuuuuuuu!
lusa lepas habes merajuk aku kaji semuanya pasal kamu sampai aku rasa puasss!
erkk?

semoga Allah meredhai ilmu yang SUDAH masuk dalam kepala nih dann
semoga Allah memberkati ilmu yang BAKAL masuk dalam otak aku ini.


nota kecil :esok nak lebih baik daripada hari ini.hari ini dapat ilmu 20%,besok nak tambah lagi 50%..amin amin aminnnn

No comments: