Monday, September 12, 2011

Entry intro konon-konon


Assalamualaikum! ;)

Lamanya entry tweet tweet menjadi entry paling latest. Twitter patut bayar royalti kat aku sebab promote twitter habes-habesan B)

Ada banyak benda nak cakap :D Oh, not exactly cakap la kann, ada banyak benda nak tulis yg betulnya Haha. Since takde sape pun tanya apa macam life baru di semester baru dengan bilek yang baru, roomate yang baru, suasana yang baru, beg pegi kuliah baru, toiletries yang baru, stationeries yang baru dan macam2 baru, jadi kepada si blog lah kita ber-excited nak meluah rasa dan perasaan Hahah kasihan takde sape yang care! :P Oke takpe, kita husnuzon kepada kawan2 semua. Mungkin mereka juga sedang sibuk dengan sem baru masing-masing dan mungkin jugak mereka dalam proses meminimumkan penggunaan kdit bersempena dgn tax yang naik 6% bermula 15sept nih kannnn.

Disebabkan terlalu banyak cerita jadi aku membuat keputusan untuk menggunakan hari weekend untuk mengupdate cerita2 yang banyak semuaa tuu. Kita perlu bijak menggunakan masa kerana engat lima perkara seblum lima perkara ; masa lapang sebelum sempit! :P (salah satu azam baru sempena sem baru yang pernah jugak dilaung2kan dlm azam sem2 sudah tapi gagal) Cehh.


Allahummaftahli abwabal khair!
Oh Allah, open for me the doors of everyyyyything good!
Ameen ameen ameen..

2 comments:

aYa said...

tax utk kredit x jadi naik lagi 15/9 nih..tggu akn datang..nway, selamat belajar..

OREOO said...

Tak jadi keeeeee?
Alhamdulillah :DD
Beriyer je beli stok ntok topup bnyak2 mcm org nak buat bisnes :P
Iallah trima kaseh :)