Saturday, April 9, 2011

Sin Chan Malaysia










Si kacak kesayangan hamba melawat hamba pagi tadi. Hati yang resah, gelisah, gundah gulana menjadi sedikit tenang. Perasaan yang tegang pula menjadi sedikit kendur. Terima kaseh untuk lawatan penyejuk jiwa hamba buat Abang Long Mohd Firdaus dan Kak Long Jannatul Adnin beserta pasangan comel si kumbang Muhammad Rifdi dan si bunga mekar Nur Rusydiena ^^

Walaupun masa yang agak lama diluangkan keluar jalan-jalan Bangi di mana kalau aku study boleh habes satu bab microb, tetapi dikira halal kerana ianya sangat setimpal dan berbaloi baloi :D

Si comel Rifdi sengaja tadi menguji tahap kesabaran acu. Lepas aku tukar pampers dia, dia u'uk sekali lagi. Dahlah nak basuh bukan main adventure lagi, menjerit sampai blok sebelah kolej aku nih boleh dengar T.T

Bukan mengeluh, saje buat2 mengeluh. Mana boleh aku mengeluh, aku kan nak jadi suri rumah yang akan mengurus suami dan anak2 sepenuh masa. Kepayahan yang mcam ini baru secebis dan celah gigi je bagi preffesion yang macam aku nih B)

Acu semakin gagah mengulangkaji kerana kamu semua, wahai anak2 buah acu sekalian ^^

Babai. Mari sambung study ♥


Ada orang kata aku acu yang pileh kasih sbb mcam sayang rifdi lebih. Haha. Takdelah. Aku sayang smua cuma ank2 buah yg lain kicik lagi, takde bnyak gmbar yg comel2 untuk dikomersialkan Hahaha. Acu sayang semua tau! :D

1 comment:

Imah Rosse said...

chayok2...moge jadi isteri solhah..dah boleh dah tu nmpk!hehe