Friday, April 15, 2011

Hari Emosi Sedunia versi Zaidek

yang aku cuba buat smalam untuk menunjukkan cintaku padamu pada tahap infinity hihi


Kehadapan Siti Anisah yang disayangi fillah,

Minta maaf atas ke-annoying-an aku semalam. Keegoan sudah melepasi puncak. Paper Kmia Analisis akhirnya berjaya merobohkan tembok kesabaran dan kekuatan diri aku yang aku perlahan-lahan bina sebelum nih T.T Aku sedikit kecewa dan sedikit terkilan sebenarnya. Disebabkan anda sahaja yang berada di depan mata, jadi andalah tempat aku meluah segala yang telah membengkak di hati.

Aku macam orang gila kan semalam? Gigit tulang ayam sampai hancur sambil tak berhenti membebel dan mengomel. Lepastu menangis tiba2. Hahahaa. Aku pun tak sangka aku mcmtu smalam!

Terima kaseh, Anisah! Aku rasa nak menangis lagi nih. Bukan sebab kecewa dengan peristiwa semalam. Tapi sebab akhirnya, Allah pertemukan aku dengan sahabat semulia hati mu di sini :)

Ini bukan titik akhir. Kita masih ada perjalanan yang panjang untuk ditempuhi dan ini cuma salah satu persinggahan yang mengajar kita erti kesabaran dan yang paling penting, persinggahan kali ini juga membuat kita sedar, betapa tingginya nilai seorang sahabat ^^

I'm touched reading your new entry :')

I love you for the sake of Allah ♥


Untuk semalam,
Terima kasih jugak buat Nawal Fakhrina di atas kata2 penguat jiwa yang diberi. Buat Rotu yang menjadi motivator-di-mana-shaja-aku-berada. Buat Ezzah yang pandai memujuk hati seorang wanita ini :P Buat Ashraf yang selalu buat ketawa aku kembali bergema. Buat Bong yang selalu bertindak caring seperti seorang ayah dan buat anak pakcik Mat Salleh yang menjadi salah seorang sumber penguak semangak!

Terima kaseh semuaaaaaaaaaaaaaa :D

'Sometimes people have to cry out all their tears to make room for a heart full of smiles' :')

Teruskan perjuangan, Mari!

No comments: