Sunday, December 19, 2010

semester dua

klik ntok tumbesaran!

ini jadual aku sem dua secara kasar nya.stiap warna mewakili subjek2 tertentu dan hanya aku je yg faham.muehehe.banyakkan sbjek sem nih!fuuh!tgk tgk,belum mula kelas lagi dah mcm mengeluh!okay,aku tarik balek pengeluhan tersebut!

nih pun secara kasar je nih,sbb bakal ada perubahan,kelas amali belum dapat schedule nye lagi.sem nih ada tiga amali woo woooo woooo.maksudnya bnyakla report kena buat.report la benda plg leceh skali T.T okay,tipu jee.report plg bestt dan plg bersemangat bila nak buat!*inshallah inshallah inshallah*

tapi,bakal ada subject yg kene drop sbb bnyak sgt crdt hour nye.result aku yg semua sedia maklum seciput jemput2 mak di dapur tuh tak dibenarkan carry bnyak sgt crdt hour.sob sob.okay,usah dikenang kisah pahit semalam yang hanya akan menghiris hati dan jiwa.semangat!!

esok dah mula kelas.nak jadi ulat buku bergerak!nak jadi budak nerd :-B tidak boleh tidak sbb kene jugak cover pointer ciput jemput2 sem satu doluu.

oh ya Allah,berkatilah jalan yang bakal ku tempuhi ini.moga punya sinar baru untuk aku dalam semester dua ini,iallah :D

jadual blaja sendiri ON THE WAY,ON THE WAY!!


nota kecil:bnyak nye kelas ari jumaat!mcamana kalau nak balek umah cenggini =.=

No comments: